De reis en Jakarta - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Floor en Vera - WaarBenJij.nu De reis en Jakarta - Reisverslag uit Jakarta Pusat, Indonesië van Floor en Vera - WaarBenJij.nu

De reis en Jakarta

Door: Floor en Vera

Blijf op de hoogte en volg Floor en Vera

23 Augustus 2014 | Indonesië, Jakarta Pusat

Hallo allemaal,
Hier dan een eerste berichtje van ons.
Gisteren zijn we veiilig aangekomen in Jakarta, gelukkig niet de plaats van bestemming, want dit is niet bepaald de mooiste stad.
Het verkeer hier is wel even wat anders, maar het went wel. Gewoon doorlopen, ze stoppen wel!
Vandaag een stuk gelopen naar National Monument en een shopping center.
Bij het station de treintickets voor maandag vast opgehaald, we kijken er erg naar uit om richting Yogya te gaan en de kinderen te ontmoeten.

We beginnen maar eerst met een klein verhaal, de rest volgt allemaal nog! :)

• 23 Augustus 2014 - 18:22

Dineke:

Hey meiden,
    Mooi eerste verslag. Fijn dat jullie al zover zijn.
    Geniet nog even van het luxe hotel. Slaap lekker vannacht.
    Enne Vera.....Bijna 21 jaar..... Alvast een fijne verjaardag.
    Wij eten hier een lekkere blauwebessenvlaai ter ere van je verjaardag.
    Kus. Ma/Dineke

• 23 Augustus 2014 - 18:34

Selma:

Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Rustig aan doen en veel plezier!